Visszaküldés
Elállás, cseretermék és garancia
Amennyiben úgy döntesz, hogy nem tartod meg a vásárolt terméket, 14 napon belül kérhetsz csereterméket az áruházból, vagy visszatérítést igényelhetsz.
Természetesen csak hibátlan, nem használt és újraértékesíthető termék esetében élhetsz az elállási jogoddal.
CSERETERMÉK IGÉNY ESETÉN:
Kérjük bármilyen igényed van, előzetesen emailben jelezd felénk, a hello@lovebest.hu email címünkön a rendelés azonosító szám feltüntetésével.
A terméket a számlával együtt juttasd vissza alábbi címre:
2335 Taksony, Fő út 2/A., Lovebest Áruház
Kérhetsz cserefutárt is, ebben az esetben előzetesen keress minket a +36-70/755-9375 telefonszámon.
Ha csereterméket, kisebbet, nagyobbat vagy teljesen mást szeretnél kérni a megvásárolt termék helyett, az árut vissza kell küldeni fenti címünkre eredeti csomagolásában, és feltétlenül jelezd emailben felénk, hogy melyik terméket kéred helyette. Az emailben add meg a rendelésed számát is, és a kiválasztott cseretermék cikkszámát.
Az eredeti termék visszaérkezését követő 2-4 napon belül a kiválasztott csereterméket futárral küldjük ki, melynek költségét a Vásárló fizeti.
– Ha a cseretermék ára kevesebb mint az eredetileg kifizetett összeg, az Áruház visszatéríti részedre a különbözetet. Ehhez emailben a bankszámla adatokat is meg kell adnod.
– Hibás termék cseréje esetén: Amennyiben hibás termék cseréjére kerül sor, a cserefutár költsége az áruházat terheli.
PÉNZVISSZATÉRÍTÉSI IGÉNY ESETÉN:
A csomagot eredeti csomagolásában a számlával együtt juttasd vissza alábbi címre:
2335 Taksony, Fő út 2/A., Lovebest Áruház
Ezután feltétlenül küldj emailt az hello@lovebest.hu email címünkre, amiben írd meg a rendelésszámot, nevet, csatold a postai feladóvevény másolatát, és add meg bankszámlaszámodat is a visszatérítéshez!
A visszatérítés a termék sértetlen beérkezését követő 14-30 napon belül megtörténik (általában két héten belül).
EGYEDI FÉNYKÉPES ÉS EGYEDI RENDELÉSRE KÉSZÜLT TERMÉKEK ESETÉN AZ ELÁLLÁSI JOG NEM GYAKOROLHATÓ!
Ilyen terméknek minősül a vásárló által feltöltött fényképpel készülő termék, vagy a vásárló által kért egyedi feliratozással készült termék.
GARANCIA
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra és garanciára vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére, javítására, vagy ha ez nem lehetséges, a termék árának visszafizetésére kötelezett a forgalmazó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A szállítólevél, számla vagy e-mailban történt megrendelés visszaigazolása elegendő a vásárlás igazolásához és garancia érvényesítéséhez.
Termékeinkre a törvényben biztosított szavatossági és jótállási szabályok mellett, 15.000 Ft vételár feletti termékre 12 hónap, 15.000 Ft vételár alatti termékre 6 hónap áruházi garanciát vállalunk.
A csere, javítás vagy visszatérítés általános határideje 10-30 nap.
A 72 órás cseregarancia azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt, vagy a futártól történő átvételkor bizonyítottan (láthatóan) hibásan érkezett. Az elemcsere nem tekinthető meghibásodásnak. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó) üzletben vagy vállalkozásnál. Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház megtéríti a szállítás költségét.
Elállási jog: 14 napon belül – kivéve ünnepi időszakok, melyek esetében mindig jelezzük az aktuális, meghosszabbított elállási időt. Karácsonyi időszakban novembertől 60 napos elállási (visszaküldési és visszavásárlási) jogot biztosítunk Vásárlóinknak.
Elállás esetén a visszaküldés költsége a Vásárlót terheli. Visszatérítés 30 napon belül.
Egyedi rendelésre készülő személyre szabott termék vásárlására az elállási jog nem gyakorolható! Az egyedi rendelésre készülő termékek adatlapján az áruházban minden esetben fel van tüntetve az Egyedi rendelésre készülő termék kifejezés.
Adatvédelem
6.21. Az Ön személyes adatainak védelme a Webmall Stúdió Bt. és kereskedő partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak (2011.éviCXII.törvény).
6.22. Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.
8. Jótállás, szavatosság, kellékszavatosság
8.1. A felhasználó webáruházat üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.
8.2. A felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
8.3. A felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 1 hónapon belül közölni. A felhasználó a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
8.4. A felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
8.5. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webáruházat üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Termékszavatosság
8.6. Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
8.7. Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
8.8. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
8.9. Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 1 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
8.10. A felhasználó termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.
8.11. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.
Jótállás
8.12. Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webáruházat üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.
8.13. A jótállás időtartama 1 (egy) év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk felhasználó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
8.14. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék- és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.
8.15. Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
9. A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS
9.1. Felhasználó és szolgáltató közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
9.2. A felhasználó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
9.3. A szolgáltató a felhasználó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
9.4. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a felhasználó rendelkezésére kell bocsátani.
9.5. Ha a szolgáltató a felhasználó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – 5 (öt) munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a felhasználót.
9.6. A szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított 3 (három) évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
9.7. A szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.